Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar checkit-now@hotmail.com. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl /kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Garantie en klachten
Voor alle items geldt een garantietermijn van 1 maand.
Voor verkleuring op sieraden hebben we een garantieperiode van 3 maanden (indien er aan de voorschriften gehouden wordt). Als de periode van 6 maanden voorbij is, betekent het natuurlijk niet dat de sieraden zullen verkleuren. Je kunt ons altijd contacteren als je vragen hebt of ergens tegenaan loopt!
Mocht een item binnen de garantietermijn defect zijn neem dan meteen contact met ons op via checkit-now@hotmail.com . Vermeld je ordernummer en stuur een foto van de klacht mee.